Вівторок
22.08.2017
06:18
Пошук


Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
  • Магазин автозапчастин
  • Друзі сайту
    Державний
    навчальний заклад "Професійний ліцей сфери послуг
    м. Хмільник"

    Виховна робота

     

             Виховання – це цілеспрямований свідомий процес формування гармонійної особистості, що включає гуманність, працелюбство, правдивість, дисциплінованість, почуття відповідальності, власної гідності, виховання патріотизму, любові до Батьківщини.

    Процес виховання за своєю суттю має скеровувати, спрямовувати, організовувати індивідуальне становлення людської особистості, формувати її риси та якості згідно з вимогами суспільства.

    Виховна робота в ДНЗ «Професійний ліцей сфери послуг м. Хмільник» впродовж 2014 – 2015 навчального року була спрямована на реалізацію основних принципів виховної роботи відповідно до нормативно – правової бази з питань виховної роботи:Закону України «Про освіту», «Про професійно – технічну освіту», Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо порядку перебування дітей у закладах, у яких провадиться діяльність у сфери розваг, або закладах громадського харчування у нічний час» від 16 травня 2013 року №243-VII; Закон України «Про охорону дитинства»; Закон України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення» від 22 вересня 2005 року N 2899-IV.

    Державних програм: Загальнонаціональна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року», «Концепція реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин» та прекурсорів на 2011-2015 роки, Концепція реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на Період до 2015 року, Державна програма «Репродуктивне здоров'я нації» на період до 2015 року, Державна цільова соціальна програма "Молодь України" на 2009-2015 роки, План заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року, Державна цільова соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2015 року.

    Регіональних програм: Єдина комплексна правоохоронна програма Вінницької області на 2010-2014 роки, Регіональна програма по профілактиці злочинності та правопорушень учнів ПТНЗ на 2012-2015 роки, «Художньо-естетичне виховання учнівської молоді ПТНЗ», Регіональна програма з превентивного виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів «За здоровий спосіб життя» на 2013-2017 роки.

            Та нормативно – правових актів, документів Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки облдержадміністрації.

    Впродовж 2014-2015 навчальному році виховні завдання  реалізовувались  через систему таких виховних завдань:

    -забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;

    -реалізація індивідуального підходу до особистості;

    -охорона і зміцнення фізичного, психічного та духового здоров’я;

    -забезпечення базової культури, розвиток естетичних потреб і відчуттів;

    -формування екологічної культури, гармонізація відносин особистості з природою;

    -спонукання зростаючої особистості до протидії проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності;

    -розвиток творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів;

    -створення та розвиток цінностей громадянського суспільства.

    Виконання основних завдань виховання здійснюється за такими пріоритетними модулями: ціннісне ставлення до себе, ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення до природи, ціннісне ставлення до мистецтва.

    Модулі поділялись на такі напрямки:

    -громадянське виховання.

    -військово – патріотичне.

    -превентивне виховання;

    -моральне виховання.

    -трудове виховання

    -фізичне виховання;

    -художньо-естетична освіта та виховання особистості;

    -екологічне виховання;

    -родинно-сімейне виховання;

    -робота з обдарованою молоддю

    -розвиток учнівського самоврядування;

             У ліцеї під час навчально-виховного процесу проводилися дослідження типів темпераменту учнів, акцентуацій характеру, рівня тривожності, схильності до суїцидальної поведінки, суб’єктивного ставлення учня до діяльності, самого себе та оточуючих, соціальні анкетування та опитування батьків та учнів. Результатом проведеної діагностики є збільшення можливості для надання консультативної допомоги класним керівникам по роботі із кожною дитиною. Також, саме проведення досліджень стимулює учнів до самопізнання, так як в процесі надання відповідей на запитання відбувається глибинна рефлексія особистості. Знання індивідуальних особливостей особистості допомагає частково спрогнозувати поведінку особистості та вчасно надати необхідну допомогу.

    Використовувалися методи:

    -формування свідомості особистості (бесіди, лекції, позитивний приклад);

    методи організації діяльності й формування досвіду суспільної поведінки (створення виховних ситуацій, педагогічні вимоги, врахування громадської думки);

    -методи регулювання, корекції, стимулювання позитивної поведінки і діяльності вихованців (змагання, заохочення, покарання).

      Структурними основами методичної роботи є гуртки за такими напрямками діяльності:художньо-естетичний (1);технічна творчість (7);предметні (3);

    еколого-натуралістичний (1);соціально-реабілітаційний (3);бібліотечний (1);

    спортивний (3).

              Організація внутрішньоліцейного життя створювалася через проведення:

    -спортивних змагань (день фізичної культури, день фізичної культури у місті, міні-футбол, районні змагання з міні-футболу – І місце, обласні змагання з міні-футболу – 5 місце);

     -проведення загальноліцейних лінійок, урочисті лінійки «День знань», «День працівників освіти», «Свято жіночості», «День пам’яті. День перемоги над фашизмом в Європі»

    - конкурси плакатів («Дружать діти на планеті», «Молодь за здоровий спосіб життя» новорічні конкурси);

    -конкурси «Скарби Хмільницького краю», «Ліцей шукає таланти», «Козацькі забави», «Я – українка», «Лицар ліцею», «Моя Україно!», «Життя, тобі»

    усних журналів («Хустка – символ України», «Знати, щоб жити», «Революція Гідності»)

    -фестиваль «Ми українці, ми одна сім’я», «Подільські зорі» на тему «А пам’ять священна», «Молодь обирає здоров’я», «Творча молодь Вінниччини»

    Проведено такі уроки:День Соборності України;Всеукраїнський тиждень права.

            Відкриті виховні години «Україна – Єдина», «70 років визволення України від німецько-фашистських загарбників», «Хліб наш насущний», «Державний прапор України – святиня нашого народу», «Я стаю дорослим» «День пам’яті. День перемоги над фашизмом в Європі».

    В навчальному закладі налагоджено працювала  система взаємовідносин «педагог-учень», «педагог-педагог», «педагог-батьки», «педагог-адміністрація». Організація взаємодії учнівських колективів і ліцеї включає ряд етапів:вивчення стосунків, інтересів і потреб;формування системи взаємодії, відносин;організація спільних форм дозвілля, взаємодії начальних груп, гуртків, зустрічі з працівниками соціальних служб, взаємодія з батьками;консультування:психологічне – учнів, батьків, педагогів;

    педагогічне – батьків, органів самоврядування, педагогів та учнів.

           Форма учнівського самоврядування – учнівська рада, яка складається з таких комісій: спортивна; волонтерська; навчальна; санітарна; дисципліни і порядку; культмасова; охорони праці; прес-центр.

            В кожній групі є учнівський комітет, який підпорядковується учнівській раді. Президента ліцею обрано в останній тиждень вересня. Після виборів проведено загальну учнівську конференцію, відбулися вибори учнівської влади в навчальних групах ліцею.

             Виховна система ліцею - найважливіша умова розвитку, яка працює впродовж навчального року і виконує свою стержневу роль. Педагоги ліцею вважають свій навчальний заклад, як такий, що сприяє духовному збагаченню кожної особистості, створенню умов для її самореалізації у різних видах творчої праці.

            Гуртківці  приймали участь в обласних та всеукраїнських конкурсах:

    керівник гуртка «Народна творчість» Плахіна С.М. підготувала учнів до участі в таких обласних конкурсах: «Моя Україно», «Весняний букет», «Знай і люби свій край», «Наш пошук і творчість – тобі Україно», обласний конкурс новорічних стінгазет, в обласному фестивалі «Творча молодь Вінниччини», підготувала та провела майстер – клас виготовлення маків «Квітка пам’яті»;керівник гуртка художньої самодіяльності Волошина А.М. підготувала учнів до участі в таких обласних конкурсах: «Ми – українці, ми – одна сім’я», обласний фестиваль «Подільські зорі» на тему «А пам’ять священна» - здобула три перших місця, одне третє місце,  обласний фестиваль «Творча молодь Вінниччини».

            Класний керівник групи КО-12-1 Ніколюк О.І. підготувала учнів до участі в таких обласних конкурсах: «Світ українського слова», «Подільські зорі», «Творча молодь Вінниччини», участь у міжнародному мовно-літературного конкурсі з української мови ім. Петра Яцика, міжнародному мовно-літературного конкурсі ім. Тараса Шевченка. Підготувала і провела урочисту лінійку до Дня працівників освіти, флешмоб «Наш Шевченко».

    Класний керівник групи М-12-10 Пахольчук О.О. провела відкриту виховну годину «Визволення України від німецько-фашистських загарбників», «Кримінальні правопорушення та відповідальність за них», провела екскурсію до міської юнацької бібліотеки.

            Керівник фізичного виховання Андрощук С.М. підготував учнів до участі у відкритому турнірі з міні-футболу серед шкіл району (1 місце), провів конкурс «Козацькі забави», обласні змагання з міні-футболу (5 місце).

    Класний керівник  групи М-14-2  Дарнобит Г.С. провів День фізичної культури і спорту в ліцеї, підготував учнів до участі в міських змаганнях, провів конкурс «Козацькі забави», підготував учнів до участі у відкритому турнірі з міні-футболу та в змаганнях з інваспорту, підготував і провів конкурс «Лицар ліцею».

           Класний керівник групи Б-14-8 Захарова Л.Г. підготувала та провела конкурс «Лицар ліцею», урок пам’яті «День визволення міста Хмільника від німецько-фашистських загарбників», екскурсію до музею Бойової слави.

          Класний керівник групи КО-13-6 Юхименко Т.Г. провела новорічний вечір, виховні години «Чорнобильська катастрофа – трагедія ХХ століття», «Адміністративні правопорушення – адміністративна відповідальність» «День пам’яті жертв Голодомору»,  «Як не стати жертвою злочину»,  «Я – громадянин України», підготувала учня до конкурсу Всеукраїнського етапу Міжнародного конкурсу «Життя – Тобі…», круглий стіл «Правила, закони і моральні орієнтири у твоєму житті»

            Класний керівник групи М-13-9 Мазур Т.О. підготувала учнів до участі в обласному фестивалі «Творча молодь Вінниччини» та провела урочисту лінійку «Свято жіночності», підготувала учнів до конкурсу «Лицар ліцею», до Всеукраїнської виставки-конкурсу «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!» .

             Класний керівник групи Б-12-4 Березовська Т.Г. підготувала учнів до участі у міжнародному конкурсі малюнків «Дружать діти на планеті», провела свято «Тепло родинного вогнища», уроки життя «Спілкування і повага», «Умій сказати «Ні!», «Конституція України – головний закон нашого життя».

             Класний керівник групи Б-13-7 Будковська С.П. провела виховну годину «Перемога, свята Перемога!», разом з учнями відвідала ветеранів Великої Вітчизняної війни м.Хмільника вдома, разом з учнями впорядкували  9 могил загиблих воїнів Визволителів міста Хмільника. Провела заходи «Про звички корисні та шкідливі», «Захист прав дитини», «Закони життя», «СНІД. Не залишайся байдужим»

            Бібліотекар Здебська Т.Л. підготувала виставки: «Право - знай, обов’язок - не забувай», «Тоді їх міг врятувати хліб, тепер нас врятує пам'ять!», «Михайло Грушевський: Зевс Олімпу історичного», «У пам’яті навіки збережемо», «Герої не вмирають». Провела заходи: тиждень, присвячений Всеукраїнському Дню бібліотек, «Бібліотека – світ фантазій чи джерело знань», «Книга запитує – книга відповідає», брейн-ринг – «Молодь проти СНІДу», «Бібліотека, про яку я хочу вам розповісти», усний журнал – «Ми за здоровий спосіб життя», лекція - «Голодомор в Україні», брейн – ринг «Історичний марафон», класна година «Щедрий вечір», урок народознавства «Українська хата – колиска нашого народу», брейн – ринг «Козацькими стежками»,  виховна година «Пам’ятає врятований світ», квест «Наша ліцейна сім’я». Підготувала та провела Всеукраїнський тиждень права. Провела екскурсію до музею бойової слави. Взяла участь в регіональному огляді ради профілактики правопорушень, підготувала розворот у газету «Освіта Вінниччини». Підготувала до перегляду кінофільми: «Спалені заживо», «Сталін і Гітлер», «Неоголошена війна».

             Заступник директора з виховної роботи Марценюк О.В. провела усний журнал «Революція Гідності», «Хустка – символ України», тренінг «Торгівля людьми» за участю громадської організація «Надія», провела екскурсію учнів до краєзнавчого музею м. Хмільника, організація участі в обласному фестивалі «Творча молодь Вінниччини», «Подільські зорі», «Ми – українці, ми – одна сім’я».

              Учні та педагоги брали участь: в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно» (3 місце); участь в другому етапі Всеукраїнської історико-краєзнавчої акції учнівської та студентської молоді «А ми тую славу збережемо» (2 місце); участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Знай і люби свій край» (1 місце); в обласному фестивалі художньої самодіяльної творчості «Подільські зорі» (три перших, одне перше місце), у виставці-конкурсі «Наш пошук і творчість – тобі, Україно» (2 місце), у регіональному фестивалі технічної творчості учнів ПТНЗ «Творча молодь Вінниччини» (70 балів), обласному етапі Всеукраїнської історико-краєзнавчої акції «А ми тую славу збережемо» (2 місце), обласному фестивалі «Молодь обирає здоров’я», участь в обласній новорічній композиції, участь  в обласній виставці стінгазет до Дня 8-го Березня.

             Майстри виробничого навчання Гульчук А.М., Мазур Т.О., Власюк О.Л., Яцюк Н.М., Доценко О.І., Юхименко Т.Г., Плахіна С.М., Кільчицький В.Д., Ратнікова Т.Г. підготували  учнів до участі в конкурсі «Творча молодь Вінниччини» та «Наш пошук і творчість тобі Україно».

    Керівники навчальних груп разом з учнями підготували та провели ярмарку солідарності, виручені кошти з якої передали  у Вінницький військовий госпіталь для поранених учасників АТО (905 гривень), проводили збір продуктів харчування на передові позиції АТО (10 ящиків консервації та солодощів). Працівниками ліцею зібрано сім тисяч гривень для учасників АТО.

              Щодо впровадження інновацій психологом Коровецькою І.М. було проведено  психолого-педагогічний семінар, консиліум, бесіди: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомоги дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», підготовлено соціальний паспорт ліцею і карту рівня вихованості учнів ліцею

              Важливе місце в аналітичні діяльності з виховної роботи має вивчення рівня вихованості кожного учня. Досвід використання оцінки вихованості та процедура її визначення переконує в тому, що це стимулює у підлітків процеси самопізнання, пробуджує бажання та прагнення до саморозвитку та самовиховання, що добре відбивається на формуванні особистості. Психологічна служба та класні керівники у визначенні рівня вихованості використовують «Карту рівня вихованості» та опитувальник суб’єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих (О.Афанасьєв). Залучаючи учнів до різноманітних видів діяльності, класні керівники мотивують дітей до саморозвитку та самовихованості. Вони проводять різноманітні виховні заходи, тематичні класні години, де діти можуть розкрити свої здібності, підняти свій статус. В процесі такої діяльності значно підвищується рівень моральної вихованості учнів.

            Розвиток інтелекту учнів ліцею є одним із вагомих завдань навчально-виховного процесу. В процесі навчання учнів у ліцеї спостерігається підвищення рівня його розвитку.

            Таким чином педагоги та учні ліцею брали участь у 22 виховних заходах, що проводилися Департаментом освіти і науки Вінницької облдержадміністрації, набрали  813 балів та здобули 4 місце серед ПТНЗ області,  провели 8 конкурсів в ліцеї, 1 майстер-клас, 2 флешмоби, 1 квест, 2 обласних змагання з міні-футболу, 1 змагання районне з міні-футболу, 2 змагання із шашок і шахматів, 1 змагання з тенісу, 12 відкритих виховних заходів.

             Учні ліцею нагороджені дипломами І ступеня – 5 учнів, ІІ ступеня – 4 учні, ІІІ ступеня – 2 учні. 14 учнів нагороджені подяками Верховної Ради України і 1 учениця нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України.

             Брали участь у Всеукраїнських акціях: «Серцем до серця», «Напиши лиcта пораненому».

    Експонати з гуртка «Народна творчість України» демонструвалися на Всеукраїнській виставці впродовж 2014 – 2015 навчального року.  

    Двічі складено соціальний паспорт учнів ліцею. Відповідно до вивчення соціального стану учнів: 3 учні, що опинилися в складних життєвих обставинах, малозабезпечених -27, з багатодітних сімей – 58, інвалідів – 8, з них 3 інваліди випускники 2015 року, а також випускаються 2 учні позбавлені батьківського піклування (Могилів-Подільська філія).

     

    Охорона праці

     

             Важливе питання, якому приділяється велика увага - це робота над заходами з охорони праці, життя і здоров'я дітей   та співробітників. У встановлений термін усі педагогічні працівники й технічний персонал ліцею пройшли навчання з охорони праці.

             Питання підвищеної уваги до охорони праці знайшла своє відображення в заходах адміністрації з попередження травматизму, особливо дитячого. Їх виконання дозволило досягти, позитивних результатів – відсутність випадків виробничого травматизму.

             Усі навчальні майстерні і кабінети оснащені наочною агітацією, плакатами, куточками з охорони праці,проведено заміри опору захисного заземлення.

             В усіх групах вивчається предмет "Охорона праці", де учнів знайомлять з можливими небезпечними виробничими ситуаціями, аваріями, негативним впливом небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Щодня, перед початком уроку виробничого навчання, майстри виробничого навчання перевіряють стан умов і безпеки праці в майстернях.

    Регулярно проводять з учнями інструктажі з охорони праці: вступний, первинний, повторний, цільовий, а у випадку необхідності – позаплановий.

    Систематично учнів знайомлять з правилами охорони праці на робочому місці.

            У зв’язку подіями у нашій країні, було  змінено ряд нормативно-правових документів з Цивільного захисту у якому, навчання населення дій у надзвичайних ситуаціях визначено одним із першочергових завдань єдиної державної системи цивільного захисту. Відповідно до кодексу Цивільного захисту України № 124-VIII від 15.01.2015 було поновлено нормативно-правову документацію Цивільного захисту ДНЗ «ПЛСП м.Хмільник», проведено навчання у ліцею з повною евакуацією учнів та працівників ліцею, розроблено антитерористичний паспорт навчального закладу.

     

    Професійно – орієнтаційна робота

    Щорічно доводяться затверджені обсяги державного замовлення на прийом учнів на навчання за відповідними професіями. В сьогоднішніх умовах демографічного спаду форми профорієнтаційної роботи колективу ліцею набувають різноманітних змістовних, часто нестандартних форм і методів.

    Профорієнтаційна робота в ліцеї здійснюється    цілеспрямовано і планомірно адміністрацією, педагогічним та учнівським колективом. Були розроблені  заходи по проведенню профорієнтаційної роботи на   весь навчальний рік: тематику бесід профорієнтаційного характеру, зустрічей, вечорів тощо. В ліцеї видано наказ про закріплення працівників ліцею за загальноосвітніми школами міста. Затверджений персональний план набору кожному працівнику ліцею.    У профорієнтаційну роботу  залучалися   випускники ліцею, підприємці     та масМедіа. Згідно затвердженого плану заходів по проведенню профорієнтаційної роботи   за графіком всі працівники  ліцею відвідували ЗОШ міста, району, області, де зустрічалися з учнями старших класів  і проводили  бесіди, ознайомлювали з інформаційними бюлетенями, афішами. 
            Буклети, візитки, оголошення, пам'ятки-складки – такі друковані засоби професійної орієнтації молоді роздаються випускникам шкіл. Всі ці заходи дають змогу виконувати державне замовлення.

    На сайті ліцею розміщена реклама навчального закладу з відповідною інформацією.

            У міському відділі у справах сім’ї  та молоді Хмільницької міської ради відбулась презентація навчального закладу з використанням проектора та роздаткового матеріалу.

            Робота з батьками є не менш важливою, ніж робота з дітьми. Вона є одним із дієвих чинників впливу на професійну самореалізацію старшокласників і тому велику увагу наші педагоги приділяють відвідувані учнів вдома 

    Своєрідною формою профорієнтаційної роботи є екскурсії по  ліцею: відвідування  кабінетів,   навчальних  майстерень, бібліотеки,  комп’ютерного класу та ін.  Під час екскурсій  у майстернях  абітурієнти мали можливість вже наочно ознайомитися зі спеціальностями ліцею.

    Удосконалення навчально-матеріальної бази

                За звітний період проведена значна робота з відновлення навчально-матеріальної    бази    ліцею:  реконструкція котельні під тренажерну залу і введення її в експлуатацію, проведення капітального ремонту в підвальному приміщенні адмінкопусу, заміна старої огорожі із металевої сітки на огорожу із бетонних плит, Облицювання фундаменту навчального корпусу № 2 плиткою «рваний камінь».Зроблений косметичний ремонт всіх кабінетів, майстерень, актової зали, господарських приміщень. 

         В ліцеї проводиться цілеспрямована робота щодо модернізації обладнання майстерень, навчальних кабінетів та лабораторій, приведення матеріально технічної бази у відповідність до ДСПТО.  Навчальні кабінети, майстерні та лабораторії постійно поповнюються інструментами та пристроями, поповнюються дидактичними засобами навчання, стендами, таблицями, муляжами,   та зразками, що забезпечують міцні знання та навички майбутніх робітників.

              В навчально-виробничу майстерню № 6 по професії «Кухар» придбано   спеціальні кухарські столи, каструлі, форми, необхідний посуд та інвентар а також книги по кухарській справі,при допомозі спонсорів придбано стаціонару 4-х камфорну електроплиту.           

             В навчально-виробничу майстерню № 2 по професії «Офіціант» придбано стелаж металевий для посуду, дека, посуд. 

              В навчально-виробничу майстерню № 4, 5 придбано відра, лопати, необхідні інструменти. Також зроблено ремонт підсобного приміщення в навчально-виробничій майстерні № 4.

               В швейній  майстерні № 1 проведено капітальний  ремонт (оновлення стін, стелі, підлоги, поклейка шпалер, заміна індивідуального освітлення біля швейних машин, заміна ламп). 

               В убиральні – заміна дверей, раковин, ремонт стін.

               В учительській проведено поточний ремонт (заміна шпалер, оновлення стелі, заміна проводки).

               Заміна підлоги із ліноліума в кабінеті № 6 та придбано нові стенди.

               Проведення ремонту в кабінеті № 7 (підшивка стелі гіпсокартоном, шпаклювання стін).Придбано ламбрикен,тюль.

              Проведено реконструкцію приміщення та створено новий навчальний кабінет охорони праці. 

            Поступово здійснюється ремонт навчальних кабінетів: опоряджуються стіни та стелі, настилається лінолеум. Всі роботи виконуються виключно силами працівників та учнів ліцею.

            За звітний період придбано комп’ютер, ноутбук, принтер,накопичувач,  автомобіль ГАЗ-3110.   Комп’ютери підключені до мережі Інтернет. Зберігається гостра необхідність придбання нового комп’ютерного обладнання. Для спортивних занять придбано  спортивний інвентар:  шведська стінка,тенісний стіл, баскетбольні кільця, решітки металеві на вікна,  решітки на ліхтарі, ворота футбольні, лавки, тримачі для волейбольної сітки. Були придбані меблі для навчальних кабінетів та службових приміщень.    

             За звітний період проведена ревізія запірної арматури, профогляд котлів в опалювальному пункті.Вівся суворий контроль за використанням природного газу, електроенергії, води, що сприяло їх раціональному використанні. На початку року були поновленні (перезаключенні) угоди з постачальниками, підрядчиками; розроблений зразок Трудового договору.

                Протягом року проводилась робота по співпраці з соціальними партнерами, а саме:

    - презентація навчального закладу на засіданнях сесії  міської та районної рад щодо розвитку матеріально-технічної бази ліцею;

    - індивідуальні бесіди з керівниками підприємств та організацій щодо проходження учнями виробничої практики та оплати їх праці;

    - співпраця з головою міського осередка партії  «Батьківщина» Зелінським Миколою Здіславовичем щодо надання спонсорської допомоги для завершення ремонтних робіт у тренажерній залі;

    - співпраця з членами партії «Батьківщина» щодо надання спонсорської допомоги для дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей.

    - співпраця з кандидатом(на той час)  у Народні депутати України Юрчишиним Петром Васильовичем щодо розвитку матеріально-технічної бази ліцею.

    Фінансово-господарська та навчально-виробнича діяльність

    Виконання фінансово-господарської роботи забезпечено кваліфікованими, досвідченими бухгалтерами, які в своїй роботі постійно користуються нормативно-правовою базою, щоб уникнути фінансових порушень.

    В навчальному закладі відсутня заборгованість по заробітній платі і стипендії. Умови колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом представником якого є профспілкова організація адміністрацією виконуються. Матеріальне і моральне стимулювання проводиться у відповідності до Положення, що  є додатком до колективного договору та відповідає вимогам діючого законодавства. Ми розуміємо,що бюджетна політика спрямована на забезпечення фінансування захищених статей, захист соціально незахищених категорій, тому в цьому році преміальний фонд відсутній, але враховуючи економію фонду заробітної плати віднайдено можливість преміювання працівників за підсумками роботи першого півріччя.    Держава повністю забезпечує фінансові зобов’язання захищених статей,затримок виплат заробітної плати  та стипендії,фінансування видатків на харчування не було. Спецфонд наповнювався за рахунок:учнівської практики; виробничої діяльності.Збільшити надходження від виробничої практики, що створюють спецфонд,  надзвичайно важко, адже керівники підприємств не бажають брати учнів на оплачувану виробничу практику. В ліцеї створено Благодійний фонд «Імпульс» сприяння розвиткові   ліцею. Фонд зареєстровано управлінням юстиції, має Статут та 
    власний розрахунковий рахунок.  

    Вважаю, що діяльність адміністрації є прозорою і відкритою і кожен працівник має доступ до публічної інформації відповідно до вимог чинного законодавства.  

          Внесено зміни до Колективного договору, а саме зазначено конкретні строки виплати заробітної плати.Заробітна плата виплачується двічі на місяць:аванс з  16 числа поточного місяця,заробітна плата по 1 число наступного місяця.

     

     Перспективи розвитку ліцею

     

              З метою реалізації положень Конституції України, Закону України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту»  створення сприятливих умов для підготовки кваліфікованих кадрів визначені  такі напрямки і завдання діяльності ліцею:                            

    1.Продовжити роботу над творчою педагогічною проблемою: 
    «Упровадження нових технологій навчання та виховання учнів».

    2.Здійснювати моніторинг ринку праці та  визначити потребу регіонального ринку  у кваліфікованих робітниках на перспективу.

    3.Продовжити роботу з укладання двосторонніх договорів між ліцеєм і підприємствами – замовниками робітничих кадрів , забезпечити організацію виробничого навчання та виробничої практики в умовах виробництва.

     

    4.Щорічно проводити  моніторинг фахової компетентності педагогічних працівників.

    5.Забезпечувати перепідготовку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, їх стажування в умовах виробництво.

    6.Залучати регіональні засоби масової інформації до популяризації робітничих професій серед учнівської молоді.

    7.Забезпечити виконання державного замовлення з прийому учнів на навчання, випуск кваліфікованих  робітників згідно з вимогами державних стандартів та їх працевлаштування.

    8.Продовжити роботу по створенню єдиного інформаційно-освітнього середовища ліцею.

              9. Посилювати виховний  вплив учнівського самоврядування на особистість. Наполегливо  залучати учнів з девіантною поведінкою, пасивних та відторгнутих до  особистісного розвитку, роботи в гуртках художньої самодіяльності та спортивного напрямку.

     10.Визначити  пріоритетним напрямком виховної роботи з учнями - духовний розвиток особистості та формування ціннісних пріоритетів.

      11. Застосовувати енергозберігаючі технології з метою економії витрат бюджетних коштів та енергоресурсів.

      12. Зміцнювати  матеріально-технічну  базу ліцею шляхом залучення різних джерел  фінансування.

             13. Покращення навчально-матеріальної бази: завершення реконструкції  гуртожитка; монтаж огорожі з металу, придбання комп’ютерної техніки; придбання будівельних матеріалів в навчально-виробничу майстерню № 4;придбання учнівських столів  в навчально-виробничу майстерню №6;  ремонт навчально-виробничої майстерні № 6;  ремонт кабінету № 5;

    придбання відео проектора; будівництво гаража для автомобіля; будівництво каплички; будівництво вхідних воріт;облаштування спортивної площадки;заміна вікон.

               14. Налагодження зв’язків з соціальними партнерами.