Вівторок
22.08.2017
06:15
Пошук


Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
  • Магазин автозапчастин
  • Друзі сайту
    Державний
    навчальний заклад "Професійний ліцей сфери послуг
    м. Хмільник"

    Індивідуальна методична робота педагогічних працівників здійснюється шляхом самоосвіти, взаємовідвідування уроків із записом у заведений журнал, написання методичних розробок, проведення відкритих уроків з обов’язковим обговоренням результатів, участі у роботі шкіл педагогічної майстерності та передового педагогічного досвіду. Кожен педагог працює за своєю індивідуальною творчою проблемою відповідно до плану розвитку професійної компетентності. Викладачі і майстри в/н поєднують традиційні методи навчання з інтерактивними технологіями, розробляють дидактичні матеріали для організації ефективної самостійної роботи, контролю знань, опорні конспекти, інструктивно - методичні карти, схеми, алгоритми, опорно - довідкові матеріали. Для роботи з обдарованими учнями розробляються завдання підвищеної складності. Педагогічні працівники ліцею приділяють велику увагу мотивації навчальної діяльності, як необхідній умові свідомого навчання, постановці завдань для активізації слухання, проблемному навчанню та використанню інтерактивних методів, умінню працювати з підручниками та іншими джерелами інформації, застосовуються групові форми навчання, які дають змогу диференціювати та індивідуалізувати процес навчання, адже навчання інших дає найбільший ефект у засвоєнні знань, умінь, навичок. 

           В навчальному закладі успішно реалізовується програма комп’ютеризації та інформатизації навчального процесу. Практично всі педагогічні працівники освоїли навички роботи з комп’ютером на правах користувача. В своїй роботі активно застосовують інформаційно – комунікаційні технології педагоги Ніколюк О.І., Пахольчук О.О., Будковська С.П.,Доценко О.І. та інші. Для всіх педагогів та учнів ліцею створені умови вільного доступу до мережі Інтернет. Бібліотека ліцею   має  вихід в Інтернет, хоча використовується поки що ця можливість не ефективно.

           Добре продуманий та правильно побудований урок, як правило, дає добрі результати, тому творчий підхід педагога до складання плану уроку є необхідним компонентом навчально-виховного процесу. Заслуговують на увагу проведені відкриті уроки викладачами     Будковською.С.П., Варівченко А.В., Дарнобитом  Г.С.   На уроках викладачі велику увагу приділяли мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів,   застосовували   ігрові ситуації, інтерактивні прийоми, ілюстративний матеріал і мультимедійні слайди, медіазвуки та  відео фрагменти, що сприяло підвищенню рівня активності та знань учнів.

           Творчо підійшли до підготовки відкритих уроків виробничого навчання майстри  Яцюк Н.М., Гульчук А.М.    Вони  вміло поєднали теорію з практикою, використовуючи різноманітні інтерактивні прийоми навчання.   Протягом  уроку майстри виробничого навчання використовували мультимедійну презентацію та   різні  методи і прийоми, проходили майстер – класи.       

              Одним із основних завдань методичної роботи в ліцеї є систематичне вивчення і узагальнення перспективного педагогічного досвіду. Навчально – методичний центр Вінницької області вивчав передовий досвід викладача вищої категорії української мови Ніколюк Олени Іванівни по темі «Використання ІКТ на уроках української мови». На виконання плану роботи ліцею на 2015/2016 навчальний рік  та плану роботи школи перспективного педагогічного досвіду вивчався досвід Коломієць Тетяни Михайлівни. Тетяна Михайлівна працює над проблемою  «Інноваційні та інтерактивні технології навчання на уроках математики». Суть інтерактивного навчання: навчальний процес організований так, що всіх учасників залучено до процесу пізнання, формування висновків, створення певного результату, де кожен робить індивідуальний внесок, обмінюється знаннями, ідеями, способами діяльності. Відбувається цей процес в атмосфері доброзичливості та взаємопідтримки. Це дозволяє не тільки отримати нові знання, а й розвиває пізнавальну діяльність, переводить її в більш високі форми кооперації та співробітництва.

    Одним із видів методичної роботи є педагогічні читання, які традиційно проходять в ліцеї на зимові канікули.

           Цього року був проведений круглий стіл «Поєднання інноваційних і традиційних форм і методів роботи як один з напрямків підвищення якості навчально – виховного процесу» на якому викладачі, майстри виробничого   розігрували різноманітні ситуації, опрацьовували окремі питання в дискусійних групах, брали  участь у ділових іграх.  Це сприяло активізації особистісного потенціалу педагогів, створювало умови для пошукової, дослідницької діяльності.  Взагалі всі учасники висловлювали думки про те, що використання ІКТ це дійсно важливий фактор у підвищенні якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників і підвищення рівня компетентності викладачів та майстрів виробничого навчання і це шлях до підвищення якості і ефективності викладання матеріалу на уроках, заохочення учнів до підвищення своїх знань.

         Педагогу необхідно постійно вчитись,  один в одного. І кращим збудником для цього  є взаємообмін професійним досвідом і тому  в   ліцеї   проходила   виставка педагогічних надбань педагогів «Зерна досвіду». Педагогічна виставка є формою пропаганди і впровадження передового педагогічного досвіду у  практику.  

        Проходив   практичний семінар «Як працювати над науково-методичною проблемою » « Упровадження нових технологій навчання та виховання учнів» та семінар з обміну досвідом на тему «Використання сучасних комп’ютерних технологій в освітньому процесі»,  майстер – класи.

          Велику роботу методист проводила з молодими педагогами: групові та індивідуальні консультації, круглий стіл «Чого я навчився в ліцеї», тиждень – презентація досягнень педагогів - початківців.

                В ліцеї діють такі школи: школа педагога – початківця, школа майстрів виробничого навчання, школа передового педагогічного досвіду. Широкою формою обміну досвідом є взаємовідвідування уроків.

             У 2015-2016 н. році було надруковано     статті у збірнику «Вісник професійно-технічної освіти Вінниччини» таких наших педагогів: Доценко О.І.,Гульчук А.М.,Будковської С.П.,Ніколюк О.І.,Котлярової О.В. В своїх статтях педагоги   відобразили впровадження у навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій та виробничих технологій, застосування яких на уроках виробничого навчання підвищує якість підготовки кваліфікованих робітників, що відповідає методичній темі ліцею.

                 Приймали участь в Восьмому міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті» в номінації: «Самоврядування – основа демократичного виховання громадянина України» та отримали срібну медаль.( Котлярова О.В., Ніколюк О.І.)

       На міжнародну виставку «Сучасні навчальні заклади 2016» підготували  методичну розробку.   Презентаційні матеріали учасника виставки були підготовлені методистом Котляровою О.В., викладачем Ніколюк О.І.  і отримали схвальні відгуки. За результатами виставки заклад   отримав срібну медаль. в номінації  ««Пошуково-дослідницькі підходи у вивченні навчальних предметів, дисциплін в умовах становлення інформаційного суспільства».

    Доценко О.І. приймала участь у Міжнародному  науково-практичному Інтернет-семінарі  «Інноваційні технології при підготовці фахівців ресторанного господарства», який  відбувся 14 квітня 2016 року.

    Гульчук А.М. приймала участь у круглому столі «Створення інформаційно-освітнього середовища для професійно-технічних навчальних закладів торгівлі та технологій харчування», який відбувся 24 червня 2016 року на базі лабораторії електронних навчальних ресурсів Інституту професійно-технічної освіти НАПН України.

    Взагалі наш педколектив приймає участь у всіх методичних заходах ліцейного і обласного рівнів.

          За минулий рік у ліцеї проводилась кропітка робота. В усіх кабінетах  ліцею поновлена настінна наочність, є дидактичний матеріал, розроблений з урахуванням індивідуального, диферинційованого підходу до учнів. Досить високий рівень дидактичного забезпечення навчання обумовлений ефективною методичною роботою педагогічних працівників. 

        Протягом 2015-2016 навчального року здійснювався внутрішньоліцейний контроль, зокрема за роботою педагогічних кадрів, за якістю навчально-виховного процесу, було вивчено стан викладання предметів та рівень навчальних досягнень учнів  з бухгалтерського обліку, географії, технології лицювальних та плиточник робіт, охорони праці, устаткування підприємств харчування, біології, товарознавства непродовольчих товарів, виробничого навчання по професії конторський (офісний) службовець (бухгалтерія). Згідно з річним планом ліцею здійснювався контроль за якістю виховної роботи,   охороною праці, життя і здоров’я. Усі матеріали внутрішньоліцейного контролю узагальнено в довідках і наказах по ліцею.

    На  нашу думку, акцент на розвиток зовнішніх партнерств і покращення іміджу  ліцею у місцевій громаді та навколишніх регіонах сприяє покращенню діяльності закладу і тому ми плануємо покращити співпрацю з громадськими організаціями «Джерело надії», «Зробимо Україну чистою». Приймаємо участь у проекті  «Скорочення відстані до ринку праці для молодих людей з ризиком безробіття та соціальної ізоляції – дистанційна освіта та скоординовані заходи, прийняті регіональними мережами зацікавлених сторін» або igma 3, що реалізується “Спілкою молодіжних організацій Вінниччини” спільно з Folkununiversitetet із Швецією. 

    Також плануємо провести особисті зустрічі з представниками підприємств регіону – соціальними партнерами з метою формування прозорої потреби у кваліфікованих робітниках та з пропозицією створити в  ліцеї інформаційні стенди з описом умов праці на цих підприємствах за професіями, які готує  наш ліцей. Також активізувати   участь у різнопланових заходах району і міста з метою позиціювання  шляхом створення стійких уявлень про  ліцей та освітні послуги, які може надавати заклад. 

     

    Виховна робота

    Виховні завдання, що ставились у 2015-2016 н.р., реалізувались у навчальному закладі через систему таких виховних завдань, як:

    -         формування свідомого громадянина, патріота, професіонала, людину з такими особистісними якостями, рисами характеру, способом мислення, вчинками, почуттями, що спрямовані на розвиток демократичного громадянського суспільства;

    -         забезпечення морально-політичної підготовки щодо виконання обов’язку – захисту Батьківщини, формування морально-вольових особистісних поглядів на сучасні події;

    -          прищеплення переконання потреби поводити себе гідно за моральними нормами, виховання непримиренності до аморальних вчинків;

    -         формування творчої, працелюбної особистості, виховування цивілізованого господаря;

    -         виховання почуття прекрасного, формування основи естетичної культури, духовного бачення;

    -         виховання любові до природи, розуміння багатогранного значення природи;

    -         проведення заходів спрямованих на попередження злочинів, негативних явищ у поведінці;

    -         охорона та зміцнення фізичного, психічного та духовного здоров’я.

    Учні, педагоги ліцею працювали цьогоріч у таких Всеукраїнських та обласних конкурсах:

    -         Всеукраїнська виставка-конкурс декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» І місце;

    -         Обласний етап Всеукраїнської експедиції «Моя Батьківщина - Україна»;

    -         Обласний конкурс патріотичної пісні «Ти будеш вічно жити, Україно» та отримали гран-прі - зразковий вокальний ансамбль «Вишиванка»;

    -         «Вишиванка» отримала перемогу у щорічному обласному фестивалі-огляді художньої самодіяльної творчості учнів ПТНЗ «Подільські зорі» на тему «Україна – це я, Україна – це ти!»;

    -         Гуртківці «Народної творчості» здобули ІІ місце у обласному етапі виставки-конкурсу декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край»;

    -         Вони ж були учасниками обласної виставки-конкурсу Великодніх композицій «Писанковий розмай»;

    -         Команда учнів ліцею – учасники обласного фестивалю «Молодь обирає здоров’я»;

    -         Команда учнів ліцею «Піксель» вибороли І місце у рамках міського етапу Всеукраїнської інформаційно-профілактичної акції «Відповідальність починається з мене» серед 23 команд;

    -         Під час проведення щорічної Всеукраїнської акції «Серцем до серця» учні волонтери ліцею зібрали 1 тисячу 90 гривень, продавали кондитерські вироби, взяли участь у благодійному концерті.

    Регіональний огляд роботи ради з профілактики правопорушень та злочинів.

    Двічі проведено загальноліцейні та групові батьківські збори.

    Проведено День відкритих дверей.

    День моди «Фешен Дей».

    Народний депутат України Петро Юрчишин на зібранні приуроченому Дню захисту дітей у дев’ятьох номінаціях нагородив 17 учнів ліцею переможців Всеукраїнських та обласних конкурсів грамотами Верховної Ради та грошовими преміями.

    Педагоги та учні ліцею не залишили поза увагою воїнів АТО:

    -         пошили білих маскхалатів – 50 шт., костюми із сітки (кікімори) – 25 шт., водонепроникні костюми – 27 шт., підголовники – 100 шт., подушки – 40 шт.,  наколінники та налокітники – 200 шт.;

    -         надали адресну грошову допомогу працівнику ліцею, який на даний час в АТО;

    -         впорядковували могили воїнів 18-ї Армії, які визволяли місто Хмільник в 1944 році;

    -         відвідали ветерана Другої світової війни Бондаренко Григорія Васильовича (93 роки), привітали з святом Перемоги та послухали розповіді про його бойові подвиги;

    -         провели зустріч з представниками військової частини «Ягуар», що розташована в м.Калинівці з метою проведення просвітницької роботи серед учнівської молоді, отримання військових спеціальностей та подальшої служби у Збройних Силах України;

    -         взяли участь  жалобному мітинзі-прощання із загиблим в АТО хмільничанином-військовослужбовцемСергієм Лукашенком;

    -         оформили галерею пам’яті Небесної Сотні.

    Активно та організовано провели День Європи: оформляли дерева національними символами країн Європи та підготували виставку-продаж європейської кухні.

    Впродовж навчального року проводили такі виховні заходи:

    -         конкурс патріотичної пісні;

    -         конкурс плакатів до Дня Збройних Сил України;

    -         конкурс вітальних листівок до Нового року;

    -         конкурс вітальних листівок до 8-го Березня;

    -         Всеукраїнський тиждень права;

    -         конкурс «Козацькі забави»;

    -         День фізичної культури і спорту;

    -         Свято «Педагог за покликанням»;

    -         День туризму;

    -         Андріївські вечорниці;

    -         Новорічний вечір;

    -         виховний захід «Розстріляна молодість»»

    -         зустріч з ветеранами Другої світової війни;

    -         урочиста лінійка «Свято жіночості»;

    -         виховний захід «Рід, родина, Україна»;

    -         учні та педагоги брали участь у мітинзі-реквіємі до Дня пам’яті та примирення та 71-ї річниці перемоги над фашизмом у Другій світовій війні;

    -            відвідали ветеранів Другої світової війни вдома, слухали їх свідчення та привітали з перемогою над фашизмом.

    Проведено виховні години:

    -         «День Соборності України»;

    -         «Я громадянин України»;

    -         «Права та обов’язки учнів ліцею»;

    -         «Визволення України від німецько-фашистських загарбників».

    Проведено екскурсії до міської бібліотеки м.Хмільника, міського краєзнавчого музею, Вінницького краєзнавчого музею.

    Взято участь в міському суботнику, впорядкування території ліцею, прилеглої території.

    Відповідно плану спортивно-масових заходів ДНЗ «ПЛСП м.Хмільник» відбули наступні змагання та заходи:

    -         першість ліцею з міні-футболу;

    -         змагання з настільного тенісу серед юнаків;

    -         змагання з настільного тенісу серед дівчат;

    -         першість ліцею з шахів серед юнаків та дівчат;

    -         першість ліцею з шашок серед юнаків та дівчат;

    -         першість ліцею з волейболу серед юнаків та дівчат;

    -         бесіда «Спорт і фізичне виховання – утвердження здорового способу життя»;

    -         зустріч з чемпіонкою світу серед юніорів з пауерліфтингу Шевчук Мар’яною.

    Прийняли участь в міських та районних змаганнях:

    -         районний турнір з міні-футболу с.Жданівка (3 місце);

    -         турнір з фут-залу в поліції «Молодь обирає здоровий спосіб життя» (4 місце);

    -         міські змагання з шахів (4 місце);

    -         міські змагання з шашок (2 місце);

    -         олімпійський день в м.Хмільнику;

    -         спортивний квест (1 місце).

    Приймали активну участь в обласній спартакіаді серед ПТНЗ Вінницької області (11 видів з 13):

    -         баскетбол (юнаки) 15 місце;

    -         волейбол (юнаки) 20 місце;

    -         волейбол (дівчата) 10 місце;

    -         настільний теніс (юнаки) 28 місце;

    -         настільний теніс (дівчата) 12 місце;

    -         міні-футбол (юнаки) 11 місце;

    -         фут-зал (юнаки) 10 місце;

    -         легкоатлетичний крос (юнаки) 25 місце;

    -         легкоатлетичний крос (дівчата) 21 місце;

    -         шахи (юнаки) 12 місце;

    -         шахи (дівчата) 17 місце.

    Спартакіада проводилась між 33-ма ПТНЗ м.Вінниці та Вінницької області. В підсумковому заліку ми посіли в своїй групі (в залежності від кількості дітей) 6 місце з 11.

    Протягом 2015-2016 н.р. Вінницьким державним центром естетичного виховання учнів ПТНЗ згідно річного плану роботи було проведено 25 позаурочних виховних заходів. В 17 заходах учні ДНЗ «ПЛСП м.Хмільник» прийняли участь. Набравши 793 бали наш навчальний заклад зайняв 7 місце серед 22 ПТНЗ області другої групи. 

     

    Охорона праці

             Важливе питання, якому приділяється велика увага - це робота над заходами з охорони праці, життя і здоров'я дітей   та співробітників. У встановлений термін усі педагогічні працівники й технічний персонал ліцею пройшли навчання з охорони праці.

             Питання підвищеної уваги до охорони праці знайшла своє відображення в заходах адміністрації з попередження травматизму, особливо дитячого. Їх виконання дозволило досягти, позитивних результатів – відсутність випадків виробничого травматизму.

             Усі навчальні майстерні і кабінети оснащені наочною агітацією, плакатами, куточками з охорони праці,проведено заміри опору захисного заземлення.

             В усіх групах вивчається предмет "Охорона праці", де учнів знайомлять з можливими небезпечними виробничими ситуаціями, аваріями, негативним впливом небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Щодня, перед початком уроку виробничого навчання, майстри виробничого навчання перевіряють стан умов і безпеки праці в майстернях.

    Регулярно проводять з учнями інструктажі з охорони праці: вступний, первинний, повторний, цільовий, а у випадку необхідності – позаплановий.

    Систематично учнів знайомлять з правилами охорони праці на робочому місці.

            У зв’язку подіями у нашій країні, було  змінено ряд нормативно-правових документів з Цивільного захисту у якому, навчання населення дій у надзвичайних ситуаціях визначено одним із першочергових завдань єдиної державної системи цивільного захисту. Відповідно до кодексу Цивільного захисту України № 124-VIII від 15.01.2015 було поновлено нормативно-правову документацію Цивільного захисту ДНЗ «ПЛСП м.Хмільник», проведено навчання у ліцею з повною евакуацією учнів та працівників ліцею, розроблено антитерористичний паспорт навчального закладу.

     

    Професійно – орієнтаційна робота

    Щорічно доводяться затверджені обсяги державного замовлення на прийом учнів на навчання за відповідними професіями. В сьогоднішніх умовах демографічного спаду форми профорієнтаційної роботи колективу ліцею набувають різноманітних змістовних, часто нестандартних форм і методів.

    Профорієнтаційна робота в ліцеї здійснюється    цілеспрямовано і планомірно адміністрацією, педагогічним та учнівським колективом. Були розроблені  заходи по проведенню профорієнтаційної роботи на   весь навчальний рік: тематику бесід профорієнтаційного характеру, зустрічей, вечорів тощо. В ліцеї видано наказ про закріплення працівників ліцею за загальноосвітніми школами міста. Затверджений персональний план набору кожному працівнику ліцею.    У профорієнтаційну роботу  залучалися   випускники ліцею, підприємці     та масМедіа. Згідно затвердженого плану заходів по проведенню профорієнтаційної роботи   за графіком всі працівники  ліцею відвідували ЗОШ міста, району, області, де зустрічалися з учнями старших класів  і проводили  бесіди, ознайомлювали з інформаційними бюлетенями, афішами. 

    Буклети, візитки, оголошення, пам'ятки-складки – такі друковані засоби професійної орієнтації молоді роздаються випускникам шкіл. Всі ці заходи дають змогу виконувати державне замовлення.

    На сайті ліцею розміщена реклама навчального закладу з відповідною інформацією.

            Робота з батьками є не менш важливою, ніж робота з дітьми. Вона є одним із дієвих чинників впливу на професійну самореалізацію старшокласників і тому велику увагу наші педагоги приділяють відвідувані учнів вдома 

    Своєрідною формою профорієнтаційної роботи є екскурсії по  ліцею: відвідування  кабінетів,   навчальних  майстерень, бібліотеки,  комп’ютерного класу та ін.  Під час екскурсій  у майстернях  абітурієнти мали можливість вже наочно ознайомитися зі спеціальностями ліцею.

    Удосконалення навчально-матеріальної бази

     В ліцеї проводиться цілеспрямована робота щодо модернізації обладнання майстерень, навчальних кабінетів та лабораторій, приведення матеріально технічної бази у відповідність до ДСПТО.  Навчальні кабінети, майстерні та лабораторії постійно поповнюються інструментами та пристроями, поповнюються дидактичними засобами навчання, стендами, таблицями, муляжами,   та зразками, що забезпечують міцні знання та навички майбутніх робітників.

     За звітний період проведена значна робота з відновлення навчально-матеріальної    бази    ліцею:  

    В навчально-виробничу майстерню № 6 придбано міксер, форму для мафін, учнівську дошку, кондитерський шприц, формочки для кексів.

    В навчально-виробничу майстерню № 2 придбано плазмовий телевізор, принтер.

    В навчально-виробничу майстерню № 4, 5 придбано відра, лапати, необхідні інструменти (правила, окуляри, терки, плитко різ, набір шпателів,керамічну плитку 3кв. м, та ін.)

     Майстрами в\н та учнями Групи М-13-9  закуплено всі необхідні матеріали на суму 3600.00 та зроблено ремонт   в класі № 5.

    Навчально-матеріальна база навчального закладу відповідає вимогам навчальних планів та програм. Кабінети та навчально-виробничі майстерні забезпечені необхідним матеріалами та обладнанням, що дає можливості надання учням якісних освітніх послуг з вибраних професій.

             В минулому навчальному році спортивна зала та навчально-виробнича майстерня № 3 були обладнані гарячим водопостачанням.

         На всіх фасадах приміщень навчального закладу проведено ремонт штукатурки, а також  завершено облицювання фундаментів рваним каменем.

    Проведено ремонт покрівлі на навчальному корпусі № 1, постійно прочищаються зливи води.

    Територія огороджена новою огорожею, замінено старі аварійні ворота, а також встановлені нові центральні ворота та хвіртка, естетичний вигляд яких відповідає сьогоднішньому віянню часу. За тренажерною залою встановлено огорожу земельної ділянки.

    За навчальним корпусом № 1 була розпланована клумба, підсипана землею, навколо неї зроблено бордюр, відмостка поновлена.

     Відремонтована покрівля в спортивній залі.

    Відповідно до санітарних норм всі освітлювальні лампи помиті, перегорілі замінено на нові і освітлення приміщень відповідає нормам.

    Проведено ремонт в опалювальному пункті, а саме: проведено ремонт котлів, замінено автоматику на нову. Згідно технічних правил безпеки проведено технічну перевірку монометрів, встановлено зворотні клапани, проведено теплоізоляцію труб подачі тепла та зворотного забору води. Все це дає можливість економно використовувати тепло, при цьому не порушуючи санітарних вимог теплового режиму.

     Проведено ремонт в кабінеті механіків і переобладнано його під складське приміщення.

    Придбаний автомобіль ГАЗ 3110, проведено капітальний ремонт, поставлено на облік, пройдено техогляд.

     Замінено старі гардини, які втратили свій естетичний вигляд на нові.

    По всіх приміщеннях проведено ремонтні роботи, фарбування вікон, дверей, підлоги, радіаторів.

    Фінансово-господарська та навчально-виробнича діяльність

    Виконання фінансово-господарської роботи забезпечено кваліфікованими, досвідченими бухгалтерами, які в своїй роботі постійно користуються нормативно-правовою базою, щоб уникнути фінансових порушень.

         В навчальному закладі відсутня заборгованість по заробітній платі і стипендії. Умови колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом представником якого є профспілкова організація адміністрацією виконуються. Матеріальне і моральне стимулювання проводиться у відповідності до Положення, що  є додатком до колективного договору та відповідає вимогам діючого законодавства. Ми розуміємо,що бюджетна політика спрямована на забезпечення фінансування захищених статей, захист соціально незахищених категорій, тому в цьому році преміальний фонд відсутній, але враховуючи економію фонду заробітної плати віднайдено можливість преміювання працівників за підсумками роботи першого півріччя.    Держава повністю забезпечує фінансові зобов’язання захищених статей,затримок виплат заробітної плати  та стипендії,фінансування видатків на харчування не було. Спецфонд наповнювався за рахунок:учнівської практики; виробничої діяльності. Збільшити надходження від виробничої практики, що створюють спецфонд,  надзвичайно важко, адже керівники підприємств не бажають брати учнів на оплачувану виробничу практику. В ліцеї створено Благодійний фонд «Імпульс» сприяння розвиткові   ліцею. Фонд зареєстровано управлінням юстиції, має Статут та власний розрахунковий рахунок.  

    Вважаю,що діяльність адміністрації є прозорою і відкритою і кожен працівник має доступ до публічної інформації відповідно до вимог чинного законодавства.  

          Внесено зміни до Колективного договору, а саме зазначено конкретні строки виплати заробітної плати. Заробітна плата виплачується двічі на місяць:аванс з  16 числа поточного місяця,заробітна плата по 1 число наступного місяця.

     

     Перспективи розвитку ліцею

              З метою реалізації положень Конституції України,   створення сприятливих умов для підготовки кваліфікованих кадрів визначені  такі напрямки і завдання діяльності ліцею:                            

    1.Продовжити роботу над творчою педагогічною проблемою: 
    «Упровадження нових технологій навчання та виховання учнів».

    2.Здійснювати моніторинг ринку праці та  визначити потребу регіонального ринку  у кваліфікованих робітниках на перспективу.

    3.Продовжити роботу з укладання двосторонніх договорів між ліцеєм і підприємствами – замовниками робітничих кадрів та забезпечити організацію виробничого навчання та виробничої практики в умовах виробництва.

    4.Щорічно проводити  моніторинг фахової компетентності педагогічних працівників.

    5.Забезпечувати перепідготовку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, їх стажування в умовах виробництво.

    6.Залучати регіональні засоби масової інформації до популяризації робітничих професій серед учнівської молоді.

    7.Забезпечити державне замовлення з прийому учнів на навчання та випуск кваліфікованих  робітників згідно з вимогами державних стандартів та їх працевлаштування.

    8.Продовжити роботу по створенню єдиного інформаційно-освітнього середовища ліцею.

              9. Посилювати виховний  вплив учнівського самоврядування на особистість. Наполегливо  залучати учнів з девіантною поведінкою, пасивних та відторгнутих до  особистісного розвитку, роботи в гуртках художньої самодіяльності та спортивного напрямку.

     10.Визначити  пріоритетним напрямком виховної роботи з учнями - духовний розвиток особистості та формування ціннісних пріоритетів.

    11. Застосовувати енергозберігаючі технології з метою економії витрат бюджетних коштів та енергоресурсів.

      12. Зміцнювати  матеріально-технічну  базу ліцею шляхом залучення різних джерел  фінансування.

             13. Покращення навчально-матеріальної бази: завершення реконструкції  гуртожитка; придбання комп’ютерної техніки;придбання будівельних матеріалів в майстерню № 4;придбання учнівських столів  в м №6;  ремонт м № 6;

    придбання відео проектора; будівництво гаража для автомобіля; будівництво каплички; будівництво вхідних воріт;облаштування спортивної площадки;заміна вікон.

               14. Налагодження зв’язків з соціальними партнерами.