Вівторок
19.09.2017
21:51
Пошук


Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
  • Магазин автозапчастин
  • Друзі сайту
    Державний
    навчальний заклад "Професійний ліцей сфери послуг
    м. Хмільник"
    Головна » 2016 » Лютий » 24 » Відкритий урок з бухгалтерського обліку
    20:02
    Відкритий урок з бухгалтерського обліку

       

       

    Викладач Варівченко Антоніна Вацлавівна провела урок з бухгалтерського обліку на тему: «Облік коштів, розрахунків та інших активів». Основні завдання були сформульовані педагогом чітко та зрозуміло. Урок проходив у вигляді аукціону. Група учнів ділилася на 3 команди. Команда - це комерційна фірма. Кожна команда обрала собі бухгалтера для введення бухгалтерського обліку (розрахункового рахунку фірми) і директора, він в кінці звітного періоду (в кінці гри) визначав заробітну плату кожного працівника, тобто оцінку (вона залежала від участі учнів у грі). Крім того, у кожної фірми були дочірні фірми - ТОВ «Здобуток», ТОВ «Фенікс», ТОВ «Візит». Три команди перед початком аукціону одержували із банку (функції банкіра виконував учень групи) початковий капітал - кредит в розмірі 1000 гривень  під 25% річних (тобто в кінці гри кожна команда повернула в банк 1250 гривень). В процесі гри, при необхідності, команда могла взяти додатковий кредит 1000 гривень, але під 35% річних. Бухгалтер кожної фірми проводив облік руху грошей на розрахунковому рахунку фірми, у вигляді лотів, що продавалися на аукціоні, пропонувалися запитання. Правильна відповідь на куплене запитання приносила фірмі дохід. Якщо лот куплено, а відповідь дана невірно, то лот знімався з торгівлі, а фірма повинна виплатити штраф 100 гривень. Штрафувалися також фірми за некоректну поведінку на аукціоні (викрики, підказки, спори і т.п.).Під час аукціону Антоніна Вацлавівна вказувала  і виправляла помилки в процесі виконання вправ учнями. Були правильно підібрані вправи за рівнями складності. Учні до виконання завдань ставилися з великим ентузіазмом, охоче їх вирішували. Більша  частина уроку містила  контроль за набутими знаннями. Викладач ставилась до учнів з повагою, розумінням, дотримувалась тактовності, під час уроку привертала  увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходячи на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання,  які були використанні  викладачем були досить результативні, не складні, скоординовані. Варівченко Антоніна Вацлавівна дотримувалась  дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Приваблювала учнів  до аналізу виконаних прикладів та самооцінці.
     

    Переглядів: 208 | Додав: plsp | Рейтинг: 1.0/1
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]