Вівторок
19.09.2017
21:48
Пошук


Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
  • Магазин автозапчастин
  • Друзі сайту
    Державний
    навчальний заклад "Професійний ліцей сфери послуг
    м. Хмільник"
    Головна » 2016 » Листопад » 27 » Декада гуманітарних дисциплін
    19:10
    Декада гуманітарних дисциплін

    Згідно річного плану роботи ліцею та  з метою розширення знань учнів з гуманітарних  дисциплін, посилення позакласної роботи та роботи зі здібними учнями, здійсненням нових підходів до оцінювання професійної діяльності викладачів, що сприяє творчому та професійному зростанню педагогів з 07 по 18 листопада 2016 року в навчальному закладі було проведено декаду гуманітарних  дисциплін.

      

    З метою прищеплення  учням інтересу до української мови та літератури, англійської мови, зарубіжної літератури,   розвитку творчої фантазії, виховання естетичного сприймання навколишнього світу, розвиткові творчих здібностей учнів, бажання примножувати свої знання пройшов конкурс-виставка учнівських публікацій та презентацій, колаж плакатів і вислові письменників про українську мову, виставка книг, конкурс на краще читання віршів,  розгадування кросвордів та ребусів. 

        

    Серед учнів проходили усний журнал Брейн-ринг «Творчість Стендаля», квест-шоу «Найрозумніший», вікторина «Great Britain», конкурс на найкраще декламування віршів англійською мовою, виховний захід «Розвиток культури та літератури ХІХ ст..», перегляд відеофільму «Кирило і Мефодій» та  фільму за романом О.Уайльда «Портрет Доріана Грея». Все це дало можливість краще й глибше пізнати гуманітарні  науки, знайти для себе щось нове і несподіване.

      

     

    Інтелектуально-розважальна програма: розв»язання кросвордів, загадок, ребусів, шарад, а також декламування віршів, яку провела викладач Степанова Леся Василівна, став тією спільною справою, що згуртувала учнів, допомогла розкрити їх таланти, сформувала навички діяти дружно та організовано.

     

    З метою сприяння вихованню всебічно розвиненої особистості, розширення гуманітарного кругозору учнів, виховання зацікавленості предметами проведені заходи довели, що учні мають навички роботи з додатковими джерелами інформації, естетичні смаки і уподобання.

    Розв’язування ребусів, кросвордів, головоломок сприяло розвитку пам’яті, уваги, уяви, мислення і кмітливості в учнів.

    Для подальшого здійснення виховання любові до гуманітарних наук, розширення знань учнів

     

    Переглядів: 41 | Додав: plsp | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]